mandag 14. februar 2011

Bryllupstale

Hadde ikke lærer i KK(kultur og kommunikasjon) :D Noe som hadde gjort meg skikkelig happy om det ikke hadde vært for det faktum at vi fikk flere oppgaver enn vi kunne rekke å gjøre på 1t30min -.- ene oppgava var å skrive bryllupstale! seriøst! jeg er 18 år uten planer om å gifte meg! men men, fint at det finnes så mange kjærlighetssanger å hente inspirasjon fra (a) .. så her kommer talen min ;)

For alle de gangene du støttet meg
For alle sannhetene du fikk meg til å se
For all den glede du førte til mitt liv
For alt som du gjorde rett
For hver drøm du gjorde virkelig
For all den kjærlighet jeg fant i deg
Jeg skal være evig takknemlig!
Du er den som holder meg oppe
og aldri lar meg falle
Du ser rett gjennom meg.

Du er min styrke når jeg er svak
Du er stemmen min når jeg ikke kan snakke
Du er mine øyne når jeg ikke kan se
Du så det beste i meg
Løftet meg opp når jeg ikke kunne nå
Du ga meg tro fordi du trodde
Jeg er alt jeg er
Fordi du elsker meg

Du ga meg vinger og løftet meg opp mot
himmelen
Jeg mistet min tro, du gav den tilbake til meg
Du sa ingen stjerne var ute av rekkevidde
Du stod ved meg og jeg sto høyt
Jeg hadde din kjærlighet Jeg hadde alt
Jeg er takknemlig for hver dag du ga meg
Kanskje jeg ikke vet så mye
Men jeg vet dette er sant
Jeg er velsignet fordi jeg er elsket av deg

Du er alltid der for meg
Et lys i mørket skinner din kjærlighet inn i livet mitt
Du har vært min inspirasjon
siden første dag jeg møtte deg
Min verden er et bedre sted på grunn av deg

Jeg er alt jeg er
Fordi du elsker meg

 T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar