onsdag 16. februar 2011

home to mama

bortsett fra at mamma ikke er hjemme da.. men allikevel.

måtte til ål en tur i går fordi jeg skulle på synstest, og siden mamma ikke var hjemme og kompisen til bror ikke kunne kjøre, bestemte jeg meg for å ta toget hjem. god plan, bortsett fra at jeg ikke rakk toget... så da ble jeg igjen på ål, og nå sitter jeg på kjøkkenet med en kopp te.. jeg sto opp en time før jeg pleier, og hadde ingen børste, så hode mitt ser ut som et lykketroll! for ikke å glemme at om ca et kvarter må jeg gå på bussen! egentlig litt deilig å ha god tid om morgenen, to bad at jeg ikke orker det hver dag xD

kjøpte meg nye briller i går også da :P fikk infatninga for 500 kr så da ble det ikke så dyrt ^^, de er antagelig ferdig i dag, de skulle sende meld på mobilen når de var ferdige, men mobilen min er tom for strøm -.- bra ho sa at de mest sansynlig var ferdige i dag :P så tar en tur oppover etter skola for sikkerhets skyld, men i kveld kan mamma kjøre meg hjem, heldigvis :)

skulle egentlig starte treninga i går, men det gikk jo ikke siden jeg er stuck på ål.. men i helga(lørdag) SKAL jeg begynne! (må jobbe søndag).

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar