søndag 13. februar 2011

Hvem er jeg?

Burde kanskje si litt om meg selv.. vet ikke helt hva som burde tas med, så blir nok bare litt generelt denne gangen ;)

Familie:
Foreldre - skilt
Søsken - bror(19), søster(11)
stemor og stesøster.

Venner:
H. - kjempesøt jente! stille, søt og snill ^^,
K. - digger ho! vi snakker om alt!
S. - Søster! vet ikke hva jeg skulle gjort uten :)

Hobby:
Alt som er kreativt! Skrive, male, foto, photoshop, dans and on...
Prøver også å overtale meg selv til å begynne å trene, men hittil har det gått dårlig (a)

Pets:
Min kanin er mitt liv! Pontus. hatt han i snart 9 år(herregud, tiden flyr) og kan ikke forestille den dagen jeg ikke har han lenger! Tårer i øynene hver gang jeg tenker på det :(

Hjem:
Flyttet hjemmefra når jeg var 16. ny skole, ny kommune. me don't like buss (a)

Sivilstatus:
Singel, men i håp om en endring der (a) time will tell ;)

Så kommer jeg ikke på mer.

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar