onsdag 23. februar 2011

tirsdag og onsdag


Tirsdag. Og full dag, lucky at det er russerevy i dag! Måtte utsette historieprøva forrige uke pga migrene, og gjett når jeg skal ta den! I midttimen i dag -.- historie er til og med det faget som for øyeblikket er minst interessant. gleder meg til neste år, når vi skal ha om krigsperioder ^^,

Onsdag. Da er jeg ferdig med engelsk og historie! bare norsk igjen, og det er jo ikke så stress^^, Vet ikke helt hvordan engelsk-innspillinga gikk, den blei nok for kort.. menmen, ho sa det var helt greit :) i går kveld var jeg på akupunktur-behandling for migrena, merker at det var på tide for var helt utslitt i går kveld -.- men i dag er jeg i humør igjen, slitsomt når migrena får meg i så dårlig humør! Nå gjør jeg ikke annet enn å glede meg til FERIE :D

 
T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar