mandag 21. mars 2011

ethos, pathos, logos?

hatt en super helg! selv om jeg ikke gjorde noe spesielt xD lenge siden jeg har hatt en helg uten fest, jobb eller besøk, så var godt å bare legge seg på soffan og se film og bare slappe.. så når jeg våknet i dag tidlig så hadde jeg, for første gang på EVIGHETER, fått nok søvn :) regner med at jeg kommer til å dø av trøtthet(hvis det er mulig) senere i dag, men det tar vi som det kommer xD var også så flink at jeg klarte å fucke opp kneet mitt i helga-.- tror jeg belasta det feil når jeg dansa.. typpisk, så blir lite trening på meg fram til det blir bra igjen..

nå sitter jeg i KK og skjønner veldig lite.. lærern ba oss finne setninger i en tale som har noe å gjøre med ethos, logos og pathos?! hva er det liksom? (a) jaja, får vel prøve å finne ut av det xD

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar