onsdag 6. april 2011

nytt familiemedlem!

vet det er fort, men det var så perfekt timing.. miste kjære Pontus på søndag, og kaninungene var i salg fra mandag(eller tirsdag) og jeg klarte bare ikke gå fra den ene frøkna, så holdt henne av.. og i dag hentet jeg henne. Var faktisk ungene til kaninen til en venninne av meg, og det er jo litt morsomt.. Hun fikk hilse på Miko for litt siden, og det gikk faktisk bra, tror Miko blei litt sjalu da (xD) han beveger seg rundt ved døra inn til kaninen hele tiden, kanin var noe han aldri hadde sett før, så det var nok spennende (:P) Bestemt meg for  kalle henne Luna, for pelsen hennes har en sånn gråfarge som minner meg om månelyset! ^^, Hun ble født 17. februar 16.07 (greit å kjenne eiern til foreldrene^^,)



T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar