mandag 11. april 2011

Truth

her sitter jeg og prøver å finne ut hva jeg skal skrive om, så da tar jeg den letteste måten - og kopierer et dikt jeg skrev i år en gang. Ganske deprimerende, men det er en tankevekker..

-------
Tankene flyr bort,
langt bort og ingen vet hvor,
men de tar følge med vinden,
og med tiden kommer de tilbake.

Minnene blir vekket,
Arrene åpnet.
De sier sår leges med tid,
De sier om noen år vil det være som de aldri var der.
For dem kanskje,
For meg vil de alltid være der.

Det er gått tre år,
Tre lange og slitsomme år.
Sårene er der fremdeles,
Ingen gjør noe for å lege dem,
De vil lege seg selv,
Sier de.
De som ikke har peiling
På hva som skjer rett for sine egne
Øyne.

 Bilde er tatt 7. mars 2008, Jeg og S. var på vei til Bergen.
Fra perioden hvor jeg var hekta på lovehearts (obviously)
T. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar