søndag 1. mai 2011

teknologisk svikt

fikk virus på skole pc'en, heldigvis ble det fikset, men ganske nervepirrende rett før en it-tentamen. også ligger jeg i null med antall play station2 kontroller pga en 2 mnd kanin som ikke har lært seg at ledninger er forbudt område, heldigvis fikk jeg låne en fra nabon fram til jeg får kjøpt dvd-spiller, se for deg meg uten muligheten til å se på film, ikke noe vakkert syn. og nå har den ene høytalleren min sluttet å funke, ikke at det er det store minuset på lyden, bassen funker jo fortsatt, men det er jo på en måte noe som mangler når lyden bare kommer fra den ene høytalleren. må nok innom elkjøp til uka tror jeg. heldigvis var det ikke kaninen som hadde angrepet høytallern min, for da hadde jeg vært uten høy musikk lenger en stakkars meg kunne taklet.

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar