mandag 14. mars 2011

dagens horoskop

Så den greia med nytt stjernetegn og sånt er allerede glemt i min verden.. jeg er og forblir steinbukk! ;) og siden jeg kjeder meg en smule nå så tenkte jeg at jeg skulle finne noen dagens horoskop^^, you ask - why? I ask - why not?! (a)

SOL:
Dagens:
Det er fokuset på kreative ideer og samværet med barn som bringer de gode opplevelsene med seg. Tid til å være deg selv i kveld.

Månedens:
Greie dager: 3. 8. 18. 21. 26. 31.
Utfordrende dager: 6. 13. 20.

Generelt:
Det blir en måned hvor familien og hjemmet krever all din oppmerksomhet. Dette kan bli en stressende tid. Familiemedlemmer flytter inn eller ut. Temperamentet kan være sterkt og lunta kort. Det beste du kan gjøre er å roe det hele ned når det står på som verst. Sørg for at du får nok hvile.
Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær:
Det som kan legge en demper på kjærlighetslivet ditt, er slit, mas og utålmodighet. Greier du å finne en indre ro og stresse det hele ned, vil du kunne oppleve en herlig og lidenskapelig spennende måned. Du har masse energi og er svært fysisk i dine romantiske drømmer og ønsker.
Yrke, karriere og økonomi:
En fin tid for penger, og særlig de som kommer fra yrket eller karrieren. Nå kan du også tillate deg å bruke noen ekstra kroner. Vær allikevel forsiktig om du skal bruke et større beløp. Det er mulig du ikke ser hele bildet klart og tydelig. I hvert fall, informer deg godt før du gjør noe.

Prioriter: En fornuftig balanse mellom aktivitet og hvile. 

 Kommentar: 6. var en utfordrene dag, sant nok.. men de andre dagene har jeg ikke tenkt over, og i går hadde jeg det kjempefint ^^, en fin tid for penger? xD trodde det var denne måneden jeg hadde tenkt å spare masse penger jeg xD jaja.. vi får se hvordan det går ;)

 T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar