mandag 14. mars 2011

starten på uka.. over!

da hadde jeg overlevd enda en mandag gitt! godt gjort fra min side synes jeg (a) kan ikke få sagt ofte nok hvor lite jeg liker mandager! dagen i dag var egentlig helt grei, faktisk. satt å rota bort kk-timene, så to fritimer hvor H. hjalp meg med engelskleksa (tuusen takk for det btw, læreren syns det var kjempebra :P), i fransk satt jeg og lata som at jeg var flink og i engelsk snakka vi om Japan og leste et dikt...

skulle egentlig trene etter skola, men var så sulten at jeg droppa det (a) men guess what! jeg ble så godtesjuk i kveld at jeg fant ut at jeg bare skulle stikke å trene allikevel, sånn for å ha noe å gjøre xD så da var jeg ikke så lat i dag allikevel (a) så nå skal jeg lage litt kveldsmat og gjøre engelskleksa til i morgen.. får håpe jeg får det til like bra alene (a)

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar