fredag 22. april 2011

super duper

sola skinner og plussgradene forsvinner aldri! er det rart jeg ikke finner fram pcen? NEI! jeg har tilbrakt de siste dagene ute på verandaen men en helt super bok. "the boy in the striped pyjamas". anbefales på det sterkeste! lest halve boka allerede, og det er lenge siden jeg har lest en bok som jeg omtrent ikke klarer å legge fra meg. litt redd for å lese videre egentlig, boka handler om WW2 og holocaust, og siden jeg har sett filmen så vet jeg hva som skjer videre. men boka er skrevet på en så levende måte, tror det er fordi den er skrevet fra en liten gutts synsvinkel, blir liksom så feil at den gutten skal oppleve alle de greiene. uansett, både boka og filmen anbefales!

bok                                                                                     film
T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar