mandag 18. april 2011

tidsfordriv

når man ikke trenger sitte foran pc-skjermen 8-timer daglig, blir det til at man ikke gjør det. jeg får liksom nok pc på skola, at når helga og ferien endelig kommer så er ikke første prioritet å sette seg på pcen. helga mi har dreid seg for det meste om harry potter. sett alle filmene, ca 17 timer film, også har jeg endelig klart å lese ferdig det siste boka. har lest den en gang før, men før 7del1 kom på kino så måtte jeg lese halve boka hvertfall, også har jeg bare lagt den fra meg, men nå er jeg ferdig! harry potter er en sånn serie som jeg bare kan sitte å lese i flere timer uten å gå lei. godt å komme seg litt bort fra virkeligheten en gang i blant!

vel, jeg lover ikke at jeg kommer til å blogge kjempemasse i ferien, for jeg glemmer det liksom bort når jeg ikke sitter på pcen hele dagen ;)

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar